måndag 21 mars 2011

Underbara måndag..

Måndag igen!!!
Fattar inte var helgerna tar vägen, dert är fredagkväll och sen är de söndagkväll =)
Fredagen gjorde vi inte så mycke, var bara hemma och myste i soffan. Lördag var de strålande sol ute och gubben och gosen åkte iväg en stund. På em åkte vi till kompisar i Sköndal och käkade middag.
Söndagen var Sonny och jag hos en kompis till honom och kvällen blev de film.
En svensk film som heter zonen, den är 15 år gammal men den var superbra. Den har gått på svt så den var i delar, 6 delar och sammanlagt var filmen 4,5tim.
Sevärd för er som är sugen på en spännande svensk film.
I morse var de så kallt här för värmen slog av i lördags så de tog emot att kliva upp men till slut så gick de ju =)
Dagen har rullat på som alla andra dagar och i kväll ska jag och gubben titta på Solsidan eftersom vi missade de i går.
Hade tänkt å tvätta lite i kväll men de fanns ingen tid så de får bli i morgonkväll.
Vädret har varit strålande i dag och i morgon ska de bli ännu bättre, våren kommer snart... Jiiiiippppi =)


Gosen tog en bild på mig i morse innan dagis =)
ÄLSKAR min nya kofta jag skickade efter från H&M´s rea.
Orkade inte fixa håret i morse så de blev städtantlocken i dag =) ha ha ha .

Söndagsmys i soffan med världens underbaraste kille..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar