måndag 14 mars 2011

Längtar efter sommar...

ÅÅÅÅ vad jag längtar till sommaren!!!!
Orkar verkligen inte me tråkigt väder nu utan vill ha sommar och sol. Satt just på min fb och tittade på massa kort från sommar och då längtar man ju sjukt mycke. Har inte riktigt bestämt vad vi ska göra på semestern än, vi brukar ju alltid åka bort 1 eller två veckor och bara göra av med pengar och njuta till 100% =)

 Får se vad de blir i år. Här är i alla fall lite mysiga sommarbilder...
Ute på fisketur med mina bästa.

Gosen i Sörfjärden, världens mest underbara plats..
Badmys uppe på krus hemma hos mormor & morfar.

Min coola kille =)



3 kommentarer:

  1. Ooh, vad härliga bilder! Nu fick du mig att längta till sommaren ännu mer.

    Kramar Angelica <3

    SvaraRadera
  2. Ja man längtar sjukt mycke nu, efter en lång och varm sommar =)
    Men de går ju i alla fall åt rätt håll nu och snart är de sommar och jag blir moster <3

    SvaraRadera
  3. Ja, dock såg jag att det skulle bli snö på fredag.. Vill inte! Kan knappt knäppa min vinterjacka längre så jag behöver verkligen vår nu!

    SvaraRadera