fredag 4 mars 2011

Nyfixade =)

Har just varit och fixat till mina naglar, och de behövdes verkligen =)
Dom fyllde i och målade vita toppar då mina riktiga naglar hade vuxit så mycke under och de vae inte snyggt.
Men nästa gånga ska jag ta bort och sätta nya toppar, tycker bara ma kan göra en påfyllning sen blir dom fula.
I morgon är de dags för kalas för gosen =) och jag måste fixa en tårta i dag och sen är d bara att in vänta dom små djuren.
Kalaset är mellan 13-15 och de räcker nog skulle jag tro =) Tårta, fiskedam och lek står på schemat i morgon, sen på söndag ska jag och gosen åka till eron och se Trassel. För två helger sen var vi ju där men då hade den ju premiär och alla biljetter var slut så vi såg Megamind i stället. Men på söndag ska vi äntligen se den och gosen längtar..
I dag spöregnar de i huvudstaden och de är ju underbart för då kanske den här jävla snön försvinner nån gång!!!
Fick ny firmabil i går, en blå Golf årsmodell 2008 en raltbil som Sonny säger =) riktigt skön att köra faktiskt, måste erkännna att jag har haft lite förutfattade meningar om Golf.. Men dom är de slut med nu =) lägger ut lite bilder på den i morgon.
I dag blir de kortdag då jag vill hämta gosen och åka hem och mysa..
Köpte en ny tröja på mandel.se i går ( bilden är från deras hemsida)
Skjorta från ONLY.
Supersnygg med ett svart linne under som jag har i dag eller varför inte en röd bh om man ska ha den om man går på krogen kanske =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar