onsdag 16 mars 2011

En vanlig dag i mitt liv...


Sitter och pluggar lite bokföring =) kul men mycke att lära sig.
Tänkte att de kan ju vara bra att ha lite kött på benen den 27 april när jag ska på kurs.
Har fått ett övningsprogram från spcs som jag donar med.
Ja ibland händer de inte mycke och ibland händer de mera =) så är ju livet för dom flesta skulle jag nog vilja säga. Våren är på väg och jag känner mig som en sprallig unge när solen tittar fram och värmer mina kinder. Tänk va lite sol kan göra på en människa och för en själ.
Längtar tills de börjar bli 12,13+ grader och man kan sitta på en uteservering och dricka kaffe =) de är livet.
Har börjat lite lätt att stuva undan vinterkläderna ner i källaren och har även börjat gått igenom vad som måste inhandlas i vårklädesväg till gosen.

Min outfit i dag:
Leggins från pieces
Linne från Gina
Tunika från ONLY
Kappa från H&M
Sjal från VILA



I går kom jag ju äntligen iväg till Ikea och köpte en ny klädsel till våran soffa. Klädseln till fotpallen var slut i den grå färg jag vill ha men de går att beställa på deras hemsida så de ska jag göra för killen jag pratade med visste inte när de skulle komma in till varuhset. Det blev som en ny soffa och mycke snyggare med grått i stället för svart =)
Blev även lite nya kuddar och en filt.
Och som bestämt så köpte jag nya koppar och glas och dom gamla åkte ut =)
Kvällen spenderade vi i soffan med film och mys. Såg den nya med Persbradt och den var helt okej att se på hemma i soffan, hade nog inte velat sett den på bio men som sagt hemma i soffan funkade den bra.
Jag är ju en temänniska uti fingertopparna =) så de blev invigning på dom nya kopparna till filmen.



Fick även undam all tvätt som vi hade och de känns underbart. Våran tvättmaskin vi har i tvättstugan tvättar på 40min och tumlaren också så man hinner ganska mycke på 3 timmar =)
Hände nog inte så mycke mer än så i går i mitt liv, och vad de blir i dag ja de återstår ju att se =)
Medans jag sprang ner till tvätten passade gubben på att leka lite med hans toys.



Ja just jag hade håret uppsatt i går för första gången på typ 2 år =)
helt underbart börjar faktiskt längta efter mitt långa hår och hoppas de växer som ogräs nu så jag kan sätta i löshår.



3 kommentarer:

  1. åh vilken fin tunika!
    Sv: tack för tipset! Hade faktiskt tänkt köpa ett sånt där fodrat galonset men så fick ja den där overallen av pappas sambo så då fick det bli en sån istället, men hittar ja inge fleecekläder så ger ja upp å köper det ja tänkte från början :P
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Stina: Ja lycka till med letandet då =) men jag kan som sagt verkligen rekomendera Didriksson.
    Tack så mycke den är superskön och funkar även som klänning på sommaren.
    Ha de bra kramis på dig.

    Angelica: Tack så mycke vännen <3 de är du också.

    SvaraRadera