söndag 6 mars 2011

Söndag..

Ja då var den här helgen snart slut då =( tycker verkligen att helgerna är för korta, man hinner lixom bara somna på fredagkväll helt slut och sen rusar lördagen förbi och sen är de slut!!
Men vi har i alla fall haft 6års kalas för gosen i går. Han bjöd sju st men de var bara fem som kunde komma och de var nog lika bra de för de var full fart här i  två timmar, men lek,tårta och godis =) de var en nöjd sexåring som gick i säng i går.



I dag ska jag och gosen åka till Heron city och se Trassel och bara ha mamma & Sonny mys med varann hela dagen. Filmen börjar halv ett så jag tror vi åker lite tidigare och kikar lite i affärerna i hopp om ett fynd kanske =)

Satt i gårkväll och kikade på nätet och hittade mycke nya godingar som jag skulle vilja att dom prydde mina små fossingar i sommar =)
Bilderna kommer från ASOS hemsida.






Blev även sugen på en Onepiece jump in till mig och gosen =)
Dom ser ju så sjukt skön ut och tar man på sig den vill man väl aldrig ha något annat på sig. Tänkte i alla fall att jag och gosen skulle matcha varann i våra sparkdräckter =)
Lite dyra kanske men de hoppas jag att dom är värda annars får man väl sälja dom då.
Bilderna är från deras hemsida.

Mamma och lillegos supermysiga =)
Kommer nog känna sig som en jättebaby i början men vad gör de om dom är så sköna som alla säger.
Kanske inget man åker på stan i men hemma kommer den nog bli en favorit.
Nä nu ska jag gå och göra mig och lilleman klar så vi kan rulla mot Heron snart.
Ha en underbar söndag alla underbara människor där ute.

2 kommentarer:

  1. Kan verkligen rekomendera dig och köpa en OnePiece Jump in, dom är jätte sköna , har en själv som är rosa ! :D

    SvaraRadera
  2. Ja just du fick ju en av lillebror va? =) Ja dom ser supermysiga ut så de blir nog en till gosen och en till mig =)

    SvaraRadera