lördag 19 mars 2011

Ledig..

Äntligen är de lördag och vi är lediga =)
Något som min son dock inte tar så allvarligt =) och väckte mig kl 07:00 och ville att jag skulle kliva upp med honom =( vad gör man inte för sina barn... Så kl sju satt vi och myste i soffan.
Har varit och hämtat min andra sändning av proactivs produkter som kommer varannan månad på posten. Ganska precis har dom räknat ut de för mina produkter räckte tills i går. När jag ändå var där och hämtade ett paket så kom jag på att min paket från H&M också låg där så de blev två paket =)
Lägger ut lite bilder i kväll.
I kväll ska vi till kompisar i Sköndal och käka middag, alltid lika mysigt att träffa dom.
I går kom de ju ett helt onödigt snöfall som är borta nu eftersom solen skiner och de är 5+.
Gubben och gosen har åkt iväg en sväng så nu är man solo någon timme och jag tror jag ska städa undan lite.
Hoppas ni har en underbar lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar