måndag 7 mars 2011

Söndagens bravader..

Jag och gosen var ju på Heron i går och såg Trassel. Den var superkul och både jag och Sonny skrattade mycke =) Vi såg den utan 3D eftersom vi inte tyckte de var så coolt med 3D när vi såg Megamind.
Jag tycker att det är dåligt att dom kör så mycke barnfilmer i 3D men de enda som finns är några sjukt stora brillor gjorda för vuxna =( de finns lixom inte glasögon som är gjorda för barn som sitter bra, inte ens jag tyckte att dom var bekväma att ha på sig under en hel film.





Så här glad blir man när man går på bio =)

Efter bion så gick vi in på Hemtex en sväng och jag köpte en cool påsktupp och tre rosa ljuslycktor. Tycker de är mysigt att pynta när de är påsk för då vet man lixom att våren på nära. Lägger ut bilder i kväll, har inte packat upp dom än =)
Hade premiär för min skinnjacka i år, de var ju inte så varmt men eftersom vi skulle åkaa bil och vara inne på Heron så fick den komma fram ur garderoben =) ÅÅÅÅ vad jag har saknat den.


Supersnygg och skön riktig skinnjacka från ONLY jag köpte förra våren  på mandel.
Skulle vilja ha en svart också men då blir de nog en fuskskinn känns lite för mycke att ha två skinnjackor med riktigt skinn..
För övrigt på kom jag på att jag nästan bara hade kläder från ONLY på mig i går =)
Byxa ONLY
Ljusgrå stickad tröja med knappar på ena armen ONLY
Linne Gina
Jacka ONLY.

Lite bilder på min underbara lilla gos också =)
Han är en riktig linslus och har varit sen han föddes, likt mamma kanske ;)



Efter att vi kom hem från bion så åkte vi upp till chefen och fikade upp resten av Sonnys kalsastårta.
Väl hemma igen blev de lite middag och sen vart de soffmys och Solsidan =)
Och som alla andra söndagar så avslutades denna med min söndagsmask =)
Lägger alltid en mask på söndagkväll och de är underbart.
Jag har ju under en tid nu använt proaktiv och ska då en gång i veckan lägga en mask så de gör jag.
Måste säga att jag är sjukt impad av produkterna!!!
Det var länge sen jag hade sån fin och pigg hy som jag har nu, tre steg två gånger om dagen och vips man blir som en prinsessa =)
Och de bästa är att de kommer ner i brevlådan varannan månad.

Ja de var väl allt som vi gjorde denna helg.
Funderar på att åka upp till Bergsjö nästa helg och träffa lite familj och vänner kanske. Ja ja få får se va de blir vore skoj att testa Golfen om den pallar norrlandsvägarna =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar