torsdag 10 mars 2011

Lite em shopping..

I dag efter jobbet åkte jag och familjen på Ica Maxi för att handla hårfärg till gubben som ville bli lite mörkare =)
På maxi har dom ett lekland där man kan lämna barn medans man handlar, det finns naturligtvis personal annars skulle jag aldrig lämna min skatt där. Men han ville i alla fall vara där medans vi shoppade lite.
Gubben köpte sin hårfärg och jag lyckades ju också hitta lite som hamnade i korgen =)
Blev också en Turtles film till gosen.


Ny mascara.
Röd hårfärg med glitter till gosen.
3 för 39kr ett riktigt kap!! =)

Shampoo och Balsam.

Min älskade Kors & Tvärs tidning som jag köper hela tiden och varje gång så tänker jag att jag kanske skulle prenumernera på den i stället men de har lixom aldrig blivit av.
Finns nog inte mysigare än att krypa till kojs med en helt ny kors & tvärs =)

Middagen i dag blev på donken på maxi eftersom de blev lite sent så orkade vi inte laga mat.
Kvällen spenderades i soffan och lite Big Brother blev de också =) fast jag inte orkar titta på de så sitter man där ändå... sjukt!!!
Fredag i morgon och de känns underbart.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar