torsdag 26 juli 2012

V.38

Nu är jag i v 38 å går mot v 39 på söndag :-) sen är de inte långt kvar. Önskar bara att han ville komma ut nu!!!
Var till min bm i förrgår å fick alla papper utskrivna utifall han får för sig att komma ut i Mora ;-) vilket vi hoppas på.
Han ligger så långt ner de bara går utan att komma ut å är redo säger barnmorskan så vi håller på henne då ;-) vi sammanfattade min graviditet i förrgår å de var ju inte så mycke att prata om eftersom de gått väldigt smidigt hela vägen. De enda jag vill inför förlossningen är ryggbedövning och absolut undvika kejsarsnitt sen får dom göra vad dom vill bara han kommer ut.
Hade vatten i min vänstra fot i tisdagskväll men i går försvann de :-)
Det är tungt att röra sig, ligga , stå ja allt är tungt just nu trots att jag inte är så stor förutom magen. Den enda ställning som känns bra är skräddarställning ;-)
Nu packas de för fullt för att dra till Dalarna i dag när gubben kommer hem å även denna gång packar vi lite kläder till lille man å även napp å snuttefilt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar