måndag 2 juli 2012

Årets första dopp.

I går morse så gick vi ner till stranden å jag å gosen badade :-) älsklingen höll sig på stranden ;-)
Kan säga att de blev stillaståd i magen ett tag när jag hoppade i :-) lille Texas fick nog en mindre chock :-)
Sååå nice att kunna gå ner till stranden. Gosen hittade en snigel med skal i vattnet som han byggde ett slott till.
Nu längtar jag bara till Texas är ute å kan ligga å mysa i vagnen medans jag å gosen badar. Hoppas verkligen att värmen kommer nu å att den stannar.

2 kommentarer:

  1. Gud vad fin gravidmage du har!! :)

    Härligt med årets första dopp.. Själv har jag inte badat ännu. Skulle vilja göra det ngn dag! Känns inte riktigt som sommar till 100% innan man badat!! Var det skönt eller kallt kanske!? :) Kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla malin =)

    Ja de var faktiskt helt okej i vattnet, inte jättevarmt men de var skönt. Så jag tycker nog att du ska ta och bada du me =)
    Hoppas allt är bra med er, Vera växer ju så de knakar =) följer er på bloggen.
    Kram på er.

    SvaraRadera