fredag 13 juli 2012

Donardag.

I går hade vi en riktig fixardag eller jag rättare sagt :-) gosen var ute å lekte hela dagen å de är sååå underbart när han bara kan springa ut å in å leka. Älskar att bo i radhus.
Började dagen med att fixa lite papper till min älskling, fortsatte sedan med att jobba lite ;-) lite svårt att slita mig från jobbet ;-)

Bakade sen gosens favoritkakor pepparkaksskorpor :-) å medans så lyssnade jag på julmusik ååååå längtar efter julen :-) bara 5 månader kvar nu tills de börjar ;-)
Medans dom torkade i ugnen så fixade jag lunch till mig å gosen som blev hamburgare.
Efter maten så passade jag på att vila en stund för att sen gå ner till frisören där vi bor å klippa gosen.
Hon var jätteduktig å han å jag blev supernöjd.

När vi kom hem så började jag med middag som blev tonfisk pasta å älsklingen kom hem lagom till de var klart.
Vi åt middag å badade sedan barn å gubbar å tittade på sommar med Ernst. Orkade till å me titta på Hawaii five men sen var de kväll för oss.
I dag drar vi till Dalarna bara gubben har jobbat klart.

Jag å gosen drar upp till garaget å hämtar min nya fina bil som älsklingen köpt till mig. Han skämmer bort sin kvinna ;-)
Jättefin Volvo V70 svart som vi ska premiäråka i till Dalarna i dag.
Har tänkt att det blir en sväng till tomteland då dom vi ska till bor bara 3-4 mil därifrån. Det är sååå mysigt i Dalarna å de finns ju massor att göra så vi ska nog få helgen att gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar