torsdag 12 juli 2012

Fixerad.


I dag var jag till Huddinge på mitt tredje och sista UL, BM tyckte ju för 4 v sen att han inte växte som han skulle så för 2 v sen var jag ju å gjorde ett UL och dom sa att han var helt normal =) och får man remiss till dom måste man göra ett uppföljnings UL så de gjorde jag i går.
Han väger just nu 2995 g och jag fick se den lilla pillen å pungen så coolt =)

På em hade jag tid hos BM och där gick allt bra också hon tog blodsocker å de var normalt. Brodtrycket var bra och Sonny var med å fick höra lillebrors hjärtslag =) väldigt spännande för en 7 åring kan jag ju säga ;)
Hon kände att han är fixerad å nu hoppas jag bara på att han kommer snart.
Sonny kom i början av v 39 å vägde 3470 g och hon sa att dom brukar följas åt. Kommer de första för tidigt eller för sent brukar de andra barnet göra samma sak.
Jag har fortfarande mycke sammandragningar och han trycker på hela tiden så jag håller alla tummar å tår jag har =)
Min BM trodde inte att dom skulle försöka stoppa de om de sätter igång snart å de låter ju superbra.
Nästa gång jag ska dit ska vi sammanställa min graviditet å jag ska då tala om för henne om jag har några önskemål om förlossningen.
Det enda jag kan komma på är att jag vill ha ryggbedövning, de hade jag med Sonny och de är fan de bästa som finns. Hoppas bara att man hinner få de så de inte tar 20 min så är de klart.
Jag funderar på om jag å gosen skulle dra upp till Bergsjö men vet ej om Hasse hinner upp och de sätter igång.
Vi åker i alla fall till Leksand i morgon och blir över helgen =) så de kanske blir en liten mas =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar