torsdag 19 juli 2012

Fixardag.

I morse åkte jag å gosen till Solna för att hämta lite saker hos pappa på arenan. Sonny blev superglad över att få träffa morfar och delade morfars matlåda som innehöll korv ;-)
På vägen hem svängde vi in till Kent å Gerdan för att titta på ett bord dom hade haft i sommarstugan och för att fika lite. Bordet var perfekt för vårat kök och fyra stolar fick vi också. Så nu har äntligen våra utemöbler som tidigare stått i köket hittat ut på altan.
Det blev supermys å vips blev köket mycke mysigare.
Middagen i dag avnjöts vid de nya bordet å de funkade ju som en dans på rosor ;-)
Jag å gosen åt lax med saffran & tomatsås med potatis å gubben som inte tycker om fisk fick korv å potatis.

I morgon åker gosen till pappa och jag å Hasse åker till stugan i Dalarna. Denna gång med släpvagn då vi har en massa saker vi ska ta upp. Sänggavlar, soffa, matta å lite annat smått å gott. Vi ska även måla om i de rum som kommer bli vårat. I de rummet står en gammal pigsäng som ska bli Texas säng sååå cool.
Jag ska försöka göra lite loppisfynd i helgen och sen ska de skrivas ner lite vad som fattas så man kan åka å shoppa lite på Ikea nästa vecka någon gång som sen åker med till stugan.
Nu har jag å gosen duschat å han ligger i sängen å tittar film å jag sitter i soffan å tittar på sommar med Ernst.
I morgon packas de sista å sen måste jag fixa lite papper å sen drar vi till vårat smultronställe ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar