onsdag 4 juli 2012

Badkillen.

I morse var de sjukt svårt att ta sig ur sängen :-( ont i ryggen å trött som fan. Men till slut lyckades jag i alla fall å jag å gosen satte fart mot tungelsta. Jag skulle lämna lite papper till Eva på mitt jobb å då blev ju gosen lycklig för jobbet ligger ju hemma hos farmor ;-)
Jag fixade jobb lite kvickt å sen fikade vi hos farmor. Sonny stannade kvar å jag åkte på banken en sväng. När jag kom tillbaka så var dom i farmors badhus å roade sig :-) å Sonny simmade halva bassängen helt själv :-) mammas duktigaste kille. Han ville sova hos farmor så jag åkte hem utan gos. Väl hemma så stekte jag å Tommy en stund på altan. Älsklingen köpte sallad med sig hem som vi mumsade i oss och drog sen ner till hamnen i nynäs för att njuta lite av solen :-)
I morgon packar jag badkläder å åker till farmor å gosen å njuter av en dag o poolen å förhoppningsvis solen också. Tänkte att gosen ska kunna simma helt i slutet av i morgon :-) de är min plan i alla fall.
Nu är man nyduschad och ligger i sängen å väntar på John blund å njuter av vårat nyrenoverade mysiga sovrum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar