söndag 22 juli 2012

Hemfärd.

Då var vi åter igen på väg då å den här gången är vi på väg hem. Hämta gosen i dag :-) lycklig mamma. Sen kommer min mamma till oss i dag å stannar till tisdag.
Älsklingen har varit superduktig å börjat renovera vårat sovrum i stugan å de kommer bli så fint.
Jag har städat å fixat i resten av huset. Slängt en massa saker som vi inte ska ha kvar å fixat i rummet som ungarna kommer att sova i.
Så mys att de bara var jag å min underbara man i vårat paradis i helgen. Ibland behöver vi tid bara för oss ;-)
Nu till veckan blir de lite småhandling till stugan lite gardiner, lampor å småsaker som fattas. Om allt går som planerat så åker vi upp på fredag igen ev torsdag.
Har tänkt att jag å gosen ska på tomteland till helgen :-) var dit å spanade i gårkväll å de är bara 5 mil från stugan.
Ingen lillebror än så länge så vi fortsätter att vänta :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar