måndag 8 november 2010

mammas lilla gos.


Sonny har varit sjuk till och från nu i snart 3 veckor och i fredags fick han hosta. Så i morse var vi till läkaren för att utesluta typ lunginflamation eller något annat man inte vill ha. Allt lät bra där bak i ryggen där dom lyssnar men han fick hostmedicin han ska ta 3 gånger/dygn och så hade han ju för stora halsmandlar som sin mamma =( inte kul har ju typ haft halsfluss en miljard gånger..
Så nu vabbar man igen, vet dock inte hur länge hade tänk att han skulle på dagis i morgon kanske men för en timme sen så spydde han så de blir nog inget dagis i morgon =).

Har på min tid hemma med sjukt barn fått ihop garderoberna jag var och köpte förra veckan

De blev superbra och jag är nöjd, nu är de ordning och reda som jag vill ha de =)
Passade även på att köpa ett nytt överkast när jag var på ikea, lite juligt så här när de börjar närma sig =)

Har även fyllt på min samling med jultidningar för i år =) älskar att läsa dom och får nya ideer varje gång jag öppnar dom.
Amelia jul är den stora favoriten varje år..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar