torsdag 11 november 2010

Ännu en vabbdag!!!




Sonny fick ett spel i går som vi spelade hela kvällen och som vi har spelat hela morgonen. Det är favoriten Blixten och hans vänner som ska tävla om pistonkuppen :)
När man är sjuk måste man få lite presenter ibland.




För ett tag sen beställde jag ett underställ till Sonny och i dag kom Hampus hem med de på lunchen. Han hoppade i de på en gång och vill inte kliva ur :)



Just nu känns de som Sonny inte blir bättre, han har ätit medicin i snart 4 dagar och hostan är fortfarande lika och i morse så spydde han =( fy man blir så svag när ens barn är sjuka skulle göra vad som helst för att byta med honom så kan kunde få vara frisk och kry...
Vi får se om han kanske kan vara hos farmor i morgon så jag kan jobba lite, känns som jag har vabbat hela månaden =( blir inte mycke till lön den här månaden..
Nä nu ska jag slänga i en film till mig och gosen och göra lite te.
Ha de bra så länge mina vänner <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar