tisdag 2 november 2010

IKEA!!!!!!

I går var jag och sonny på ikea, svärmor fäljde me också.
Vi var där vid tolvtiden och var superhungriga så vi gick upp till restuarangen och möttes av typ hela stan!!!! De stod en trevlig tjej som jobbade på ikea och sa välkommen till höstlovet!!! Naturligtvis åker vi på den dagen då alla andra är där =)
Men men de gick bra och när vi väl gick runt så märktes de inte så mycke att de var sjukt mycke folk, tur att de är ett stort varuhus.

Jag köpte garderober som jag byggde ihop hemma på datorn först så jag visste exakt vad jag skulle ha väldigt smart om jag får säga de själv =)
Men när hemleveransen kom kl tio i gårkväll så var en stomme trasig så jag ska åka och byta den i morgon för man kunde få vänta upp till en vecka om dom ska komma hem till mig.. Lägger ut bild på garderoben när vi fått upp den =)










Ja de slank ju me lite annat också som de alltid gör när man är på ikea =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar