onsdag 10 november 2010

Julfilmer och tillskott i pyntsamlingen..

Jag och min son älskar att titta på julfilmer och gör de året runt :) ja lite knäppt ja vet men de är så mysigt.
Vi har under åren samlat på oss en massa bra julfilmer både för vuxna och barn.
Det är underbart att mysa och titta på julfilmer vinter som sommar :)
Här är våran värdefulla samling av dom bästa julfilmerna tycker vi i alla fall.








Jag har inte köpt så mycke pynt i år dels för att jag får nog inte ens plats med de jag har och sen köpte jag så mycke förra året som jag inte ens satte upp eftersom vi höll på att flytta då..
En God Jul skylt i trä att hänga på väggen, tror att den ska få hänga i köket :)


En otroligt söt julkula hittade jag på Rusta.


Sonny har en liten julgran som han brukar ha på sitt rum och pyntet satt kvar sen förra året och de tyckte ju råttorna om så när jag var på ikea köpte jag supersöta små julkulor till honom som han kan pynta sin gran med.


Stora röda klockor till hallen hittade jag också på Rusta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar