fredag 22 oktober 2010

Veckan som varit :)

I måndagskväll fick Sonny feber och ont i halsen så hela veckan har jag vabbat nu och han är bättre.
Lite tråkigt att vara inne men vi har haft mysigt och pysslat,bakat och tittat på mycke film =)
Och nu är de äntligen fredag och i morse när vi klev upp kl 07:00 så var de vitt ute!! både jag och gosen blev superlyckliga och satt i fönstret och tittade länge =)
Det finns inget bättre än när fösta snön faller då blir man som ett barn igen, man tycker ju att man borde vänja sig eftersom man snart är 30 år men de är lika underbart varje år och den känslan hoppas jag att jag får behålla livet ut <3

I dag blir de åter igen mys med gosen och en god middag i kväll och sen lite popcornmys till bompa =) Sonny gillar inte godis så de blir popcorn istället vilket han kan äta hur mycke som helst av.

I morgon kl 10 ska jag till frissan =) och sen ska vi röja i förådet och leta fram lite vinterkläder typ sonnys overall och mina jackor, skor osv..

Jag har haft jullängtan länge nu men nu när de snöar utanför mitt fönster så våller man ju på spricka av längtan =) Men snart är de slutet av nov och då pyntas de hemma hos fröken Roos men gosen som älskar julen lika mycke som hans tokiga mamma =)
Kanske blir lite glögg i kväll känner jag..vi år se.
Lite bilder som tagits under veckan som varit =) Inte ordning för fem öre men men de behövs inte när man är hemma och vabbar =) för då gör man som man vill tycker vi.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar