måndag 18 oktober 2010

Måndag..



Hösten är nu här på riktigt och man kan ha halsduk och mössa vilket är underbart..
Ny vecka och nya äventyr att uppleva.
Jobbat i dag fast de var skitkallt men krattar man mycke blir man varm =) Väl hemma så passade jag på att städa Sonnys rum, fick ihop 2 kassar med skräp som jag slängde innan han såg vad som var i dom =)
Efter maten så blev han supertrött och varm som ett elemenet och vid sjutiden när de var dax att sova hade han 38,8.
Så de blir nog inget dagis för lille herr lange i morgon och inte för mamma heller för den delen.

Vi hyrde nya Robin Hood filmen i kväll och den var helt sjukt bra!!!
Så ni som inte sett den... Hyr den ni kommer inte ångra er.

Börjar längta sjukt mycke till julen nu, så de är nog dax att börja planera och dona. Slänga in julskivor i sterion och bara mysa <3 snart kan man ju börja dricka glögg och de ska man göra varje kväll tycker jag för de är så gott och mysigt, helst med hembakta pepparkaksskorpor..


Jag och gosen tog en promenad i lördags i de underbara höstvädret, eller jag promenerade och han cyklade.


Nu ska jag lägga mig med min gos som förmodligen är 100 grader.
Sov gott <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar