tisdag 12 oktober 2010

En helt vanlig Tisdag!!!



Krattat hela dan som en tok i blåsväder =( är ju sådär kan jag säga men men vad gör man inte när man måste..
Middagen i dag blev kycklinggryta med cocosmjölk och röd curry starkt som faaan men gott.
Nattat gosen som vaknade efter en timme och hade jordens mardröm och ville inte vakna ur den =( mammas lilla troll <3 <3 <3
Men nu sover han som en sten och snosar på, fortfarande lite varm till och från så vi får se vad som händer i morgon.

Resten av kvällen har jag suttit framför min dator och gjort ingenting vilket är ganska kul och väldigt tidsfördrivande =)
Men nu ska jag skutta in i duschen och in säng så man är piggelin i morgon 06:20.
Ja just de min nya telefon jag fick när jag fyllde år la ju av för typ en vecka sen eller två kommer inte ihåg, och i dag när jag efter 100000 försök att få igång den tänkte sicka den på service så hoppade den igång efter att jag uppdaterad mjukvaran..
Så nu har jag äntligen min nya,fina,rosa telefon igen =) Jiiiipppiii..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar