lördag 2 oktober 2010

Dom senaste dagarna..

De har lixom inte hänt så mycke dom senaste dagarna förutom de vanliga normala vardagliga livet =)
Torsdagskväll gick jag och la mig kl åtta för jag mådde lite dåligt och i går morse så var de lika så jag var hemma från jobbet i går och kurerade mig..
Sonny ville inte på dagis när mamma skulle vara hemma så han fick vara hemma och ta hand om mig.
Vi myste och tittade på film hela dagen och i dag känns de bättre. Ibland kan de ju räcka med att bara typ sova ett dygn så kan förkylningen försvinna. Känner lite i halsen och lite tung i huvudet men bättre än i går så vi hoppas på att de går åt rätt håll.
Trött som aldrig förr är jag för Sonny vaknade 06:40 och tyckte vi skulle gå upp och dricka varm mjölk och titta på Dora och så blev de :) han dricke nu mera varm mjölk istället för välling.
Sen har vi lekt med briotåg, jag var musse och sonny var kalle och vi var på väg hem till klubbhuset mycke spännande förstår ni :) hihihi.
Då kom ju Sonny på att han vill utöka sitt briosortiment med alla musse produkter så nu har vi skrivit ner allt på önskelistan. Lite kul med disneybrio han fick musses klubbhus förra julen och leker mycke med de så i år känner jag på mig att tomten kommer att fixa resten.
klubbhuset han fick förra julen.

Pathfinder set står på önskelistan =)

mickeys garage set också på listan.

mickey goes fishingset vill vi också ha av tomten =)

Mickey Mouse racingset naturligtvis!!!


Här är lite bilder från dom senaste dagarna =)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar