torsdag 21 oktober 2010

High voltage tattoo..



I dag kom min bok jag beställde förra veckan.
Kat von d´s självbiografi High voltage tattoo. Och jag måste säga att jag blev glatt överaskad när jag tittade igenom den. Jag älskar ju henne och boken var mycke bättre än vad jag hade väntat mig.
Så till er som funderar på att köpa den säger jag bara KÖP!!!! =)

Det är naturligtvis mycke tattoos i den men även den historia man vill veta om henne och hennes uppväxt.
Älskar texten på baksidan av boken som lyder:
Jag är en målning av mina erfarenheter. Min historia är inristad med linjer och skuggor och du kan läsa den på mina armar,mina ben,mina axlar och min mage. Men precis som alla andra så föddes jag naken och skrikande och väntade på att mitt liv skulle ristas in i min hud / Kat Von D.

Så de kommer bli min kvällsläsning i sängen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar