söndag 31 oktober 2010

Söndag och regn i huvudstaden!!!




Fy i dag är de riktigt höstväder ute, grått och trisst =( vill ju att de ska vara sol så man kan vara ute och mysa.
Jag och Sonny är långlediga ända tills på tisdag så i morgon kanske de är finare väder så vi kan vara ute.

Men när de är tråkigt väder ute kan man vara inne och pyssla och de är ju jag och min son duktiga på =) så de blir mycke pyssel.
Årets julkort är klara och jag är riktigt nöjd med dom och hoppas att ni som får ett också tycker om dom =).

Börjar längta lite för mycke efter mina julsaker som ligger i lådor nere i förådet. När vi bodde i huset så hade jag ju mina julsaker i mitt hobbyrum och kunde ju dona med dom när jag ville. Men snart är de slutet av november och då är de dax att börja pynta hemma =)

I kväll ska vi på middag hos svärmor och jag tvivlar inte på att de kommer bli något supergott. Jag tror jag ska ha klänning i kväll kul att klä upp sig ibland när man har fulla garderoben med snygga klänningar.
Har även fixat nya garderober på ikea.se och tror att jag och Sonny åker och hämtar dom i morgon så de blir någon ordning här hemma.
Just nu så har vi saker överallt och de driver mig till vansinne =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar