fredag 20 december 2013

4 dagar kvar och redo för skolstart.

Bara 4 dagar kvar till julafton!!!!
Och bara 2 dagar kvar tills jag får komma hem till min familj och bara mysa och umgås och ha de bäst. Som jag längtar, har inte träffat min mamma på 5 månader så nu är saknaden STOR!!!
Sonny åker till pappa i dag för att fira jul där sen hämtar vi upp honom innan vi drar upp till Norrland.
För oss blir de packa,packa och packa lite till i helgen =)
Är så sjukt glad över att jag är klar med alla julklappar så jag slipper springa i all stress och fulla butiker =)
 
I går fick jag besked från Mora kommun och dom har beslutat att Sonny och Texas får gå i Vansbro kommun trots att vi är skrivna i Mora =) Sååååå lycklig och Sonny är jätteglad och längtar tills den 8 januari då han får börja sin nya skola =)
I dag har han haft skolavslutning och han var nöjd med den, klasskompisarna hade ställt lite frågor om den nya skolan och dom hade fikat och han fick en present =)
Texas hade sin sista dag i går och han hade med sin varsin julklapp till sina fröknar som blev väldigt glada, men lite ledsna att han slutar.
Ska jag vara ärlig så känns de lite vemodigt att se barnen lämna skola och dagis i Vika =/
Jag kommer nog sakna Vika lite. Just att det är så bra för barnen med nära till skola och dagis och Sonny har mycke kompisar runtomkring och även mamma har ju lite umgänge här =)
Miljön är underbar och stranden kommer vi sakna på sommaren och mammas promenader runt vika.
Men det blir nog bra i Dalarna också och blir det inte de så får man väl en gång packa ihop sitt bohag och flytta tillbaka inte så mycke mer att göra =)
Nä nu ska jag passa på att göra lite nytta när Texas sover och Sonny är hos en kompis =)
 
Puss å Kram godingar =^.^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar