måndag 2 december 2013

Dag 16.

God morgon måndag.
Upp kl 7, värsta sovmorgonen ;-) 
Julkalendern och frukost och sen så gjorde vi ordning Sonny som gick till skolan. Texas är så sjukt förkyld så han fick stanna hemma med mamma i dag.

I dag har jag sagt upp fritids och dagisplats här i vika, då de är 2 månader uppsägning så blir de bra fram till feb. Fortfarande inte helt 100% med allt i Vansbro men ändå på god väg. Ett besök på skola och dagis kommer att ske innan jul. 
Har även fixat med jultidningarna som kom i fredags och ska nu ut till kunderna så Sonny får sina fina premier ;-)
När gubben kom hem på em så åkte jag på Willys och storhandlade och de är helt sjukt va billigt de är på Willys!!!!! ;-) Handlar alltid för 2 veckor och maten vi äter är inte superbillig direkt men på Willys är den de ;-) Och så finns ju mitt älsklingsmärket Garant :-)

Middagen på veckans meny var tunnbrödsrulle och de var väldigt uppskattat av familjen. I morgon blir de kycklinggratäng med purjolök och dijonsenap. Efter maten har jag donat lite med tvätt, läst läxor med Sonny och till slut nattat båda mina gosar.
Nu har vi tittat på morden i Sandhamn och nu är de kväll och natt för lilla My.

Vilodag från squats i dag.

Puss å kram godingar =^.^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar