fredag 6 december 2013

Dag 19.

Torsdag och snart helg. 
Fm åkte jag å Texas ut till Värmdö för att äta lunch med mina gubbar. Gulasch och pannkaka fick de bli på vita hösten och trevligt sällskap. 
Texas var duktig hela vägen dit och hem å såg nästan ut att njuta av att åka bil ;-)
När vi kom hem så hämtade vi Sonny på skolan och sen hem för att dekorera pepparkakshus :-) duktiga Sonny de blev så fint.
Skinkgryta med persilja och vitlök blev dagens middag och efter de så hoppade vi i badet jag å gosarna, dom verkligen älskar att bada båda två ;-)
Texas somnade efter badet och jag å Sonny tittade på förra årets julkalender tjuvarnas jul som vi har på dvd :-)
Och så var kl dax för årets julkalender och vi sitter bänkade framför tvn :-)
Ganska rolig kalender tycker jag även om tjuvarnas jul är min favorit.

När alla sover så kryper jag ner i sängen med lite glögg och tittar på jul med Ernst. Han är underbar tycker jag och man får faktiskt lite julkänsla av programmet ;-)
Mycke fint man kan göra med naturliga material, man behöver ju inte köpa allt. Tror vi över lag är dåliga på att ta vara på vad som finns i naturen speciellt till jul. De blir ju så fint allt han gör. Nästa år när allt är lugn och ro för lilla my då blir de jul på Ernst vis hemma i Dalarna ;-)
Dag 19 av 30 och 160 squats av 250 är gjorda. Känns omöjligt att klara av 250st men å andra sidan så kändes de omöjligt att göra 150 från början också så de går nog bra.

Puss å kram godingar =^.^=






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar