lördag 7 december 2013

Dag 20.

Fredag är här och stormen Sven gör inte så mycke väsen av sig här i stora vika. Har väl kommit 1 mm snö och lite blåst. 
Hemma hos mina föräldrar i bergsjö har de kommit mycke underbar snö :-) fick fina bilder av lillebror och jag är sååååå avis..
Jag å Texas tog en sväng ner till återvinningen för att lämna lite kläder till Erikshjälpen, men de regnade och blåste så mycke att vi skyndade oss hem efter åt och fortsatte inte våran promenad. Men kläderna får i alla fall ett nytt hem vilket är bra :-)
Texas har sin nya overall didriksons stl 80,lite stor i storleken men bättre de än att den är för liten.

Efter att vi hämtade Sonny på skolan så klädde jag å Sonny granen medans Texas sov lite. 
Väldigt fint blev de och lite mer julkänsla infinner sig här hemma.

För övrigt så har Sonny pappahelg och farmor kom å hämtade då pappa skulle ploga. 
Jag å lillgos väntade hem pappa och när han kom hem så gjorde jag pizza till oss och sen var de soffhäng med på spåret och mys tills de var dags att matta.
Vilodag från utmaningen och lördag väntar 180st.. Oj oj nu börjar de bli många squats ;-) men kämpa kämpa så är jag snart i mål!!

Puss å kram godingar =^.^=






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar