måndag 9 december 2013

Dag 22 och 2 advent.

Bättre sent än aldrig :-) lite fördröjning på uppdateringen från i går men här kommer den i alla fall.
Söndag och slutet på en skön helg och 2 advent är de också :-)
Mycke pyssel och flyttstök har blivit gjort i helgen och trots att de står kartonger överallt så har vi ändå lite julmys ;-)
Jag bakade saffransskorpor i går och dom blev väldigt goda. Brukar i vanliga fall baka pepparkaksskorpor men hade ingen malen nejlika hemma så de blev saffran istället. Väldigt uppskattade av båda barnen och de kommer bli en ny sats till veckan då vi även ska baka pepparkakor, lussebullar och pepparkaksskorpor. Ska även baka lite julgodis med Sonny.
Det snöade ganska mycke i går och vi fick nog några cm kanske :-) bättre än inget i alla fall. Skoj om de kunde komma lite så barnen kan åka lite pulka och bygga snögrottor :-)
På kvällen var jag upp till tungelsta och hämtade Sonny hos pappa, åååå som jag har längtat efter honom.
Lugn mamma när båda mina gosar är hemma och ligger i sina sängar och sussar.
185 squats har jag kommit fram till och de rullar på tycker ja, jobbigt men funkar.
8 dagar kvar till mål.
Puss å kram godingar =^.^=





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar