fredag 13 december 2013

Dag 26.

Torsdag och fullt ös är de hos oss med en kombo av flytt och julstök :-)
Gubben åkte till Dalarna med första flyttlastet i morse och jag och pojkarna åker på lördag med andra. 

Fm har jag packat och gått igenom kläder och skänkt massa till Erikshjälpen. Skönt att bli av med och skoj att de kommer till användning av någon som behöver de mer förhoppningsvis ;-)

Hämtade grabbarna vid tre och Sonny gick på en gång till en kompis och Texas somnade så jag passade på att börja med julbaket. Började med en ny laddning saffransskorpor då dom gick åt som smör i solsken ;-)

Middag blev i dag kycklingstroganoff och efter maten bakade vi pepparkakor.
Mina bästa slutade kvällen i soffan och Bolibompa. Texas älskar verkligen att vara med Sonny :-)
Efter att dom somnat så bakade jag lussebullar i min ensamhet...
30 st goda guldklimpar väntar mina gosar i morgon.
Nu har jag hängt tvätt, duschat och ligger i sängen och tittar på Bond ;-)
220 squats är avklarade i dag, bara 30 kvar till mål.

I morgon är de lucia och vi börjar på dagis och avslutar på skolan. Kläderna är redo att intas :-)
Puss å kram godingar =^.^=







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar