tisdag 10 december 2013

Dag 24.

Vilodag på schemat.

I morse åkte jag till en väninna för att låna hennes skrivare och där blev jag ju kvar till efter lunch :-) mysigt med fika och massa snack.
På vägen hem åkte jag till länna och handlade dom sista julklapparna.
Hem å hämta gosarna och förbereda lite middag som i dag blev 
Kyckling med chili och paprika med basilikaris med grönsaker.
Efter maten läste jag och Sonny mio min mio medans Texas sov en stund, så mys med egentid med bara Sonny ;-)

Julkalendern och lite bus och lek sen var de kväll för mina grabbar och dags för mamma att mysa ner i soffan och Äntligen hemma.
Nu har jag kommit en trappa upp och krupit ner och ska läsa lite ur min nya bok som verkar vara bra ;-)
Men först smörja händer... Såååå sjukt torra händer på vintern, jag blir galen.
Puss å kram godingar =^.^=


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar