onsdag 4 december 2013

Dag 18.

Onsdag och de har varit full rulle hela dagen. Donat och fixat lite hemma och lagt upp annons på huset som blev helt okej ;-) så nu är de bara hålla tummarna på att de blir sålt så fort som möjligt. 
Efter lunch i dag så åkte vi till skolan och hämtade storgos och sen åkte vi upp till stav och levererade lite jultidningar och drack lite kaffe.
Iväg till Ica maxi för att shoppa luciakläder till gosarna. Sonny ville vara tomten och Texas får vara pepparkaka :-) köpte även nya skor till dom. 
Väl hemma igen så blev de middag och bad och vips är kl säng. Bonde söker fru och Sverige quizen har jag tittat på och medans avverkade jag mina 155 squats för dag 18 :-) sååååå jobbigt men skönt efteråt. Ni som aldrig provat kan verkligen rekommendera att ni gör squats. Efter denna utmaning är slut har jag lite funderingar att köra samma utmaning som Johanna Toftby kör, 100 squats i 100 dagar :-) men vi får se...

Nu är de natt för fröken Roos och i morgon funderar jag på om jag å Texas ska dra till Värmdö och hälsa på mina gubbar på jobbet ;-)

Puss å kram godingar =^.^=



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar