torsdag 2 januari 2014

God fortsättning.

Har inte funnits så mycke tid över att blogga sista tiden men de ska de bli ändring på :-)
Julen firades i Bergsjö hos mamma och Conny och vi var där från 23 till 27 och helt magiskt underbart att få vara med mina bästa så länge. Vi har haft de så sjukt bra med mys i massor god mat och en stor dos kärlek.
Fick väldigt fina klappar i år. 
Här är några av dom 
Nyårsafton firades i Dalarna hemma hos Ove och Anny med trevligt sällskap och god mat. Och året välkomnades med skumpa och raketer :-)
Nya fina kläder hade vi köpt och dom var så snygga mina gosar.
Lillgos sov som en stock efter kl 8 och fram till kl halv två då vi åkte hem. Sonny var nöjd då de var flera barn där och bl.a. Erik som är i samma ålder :-) så alla glada och nöjda.
Dagen efter var de mys för hela slanten för mina gosar :-)
Nu är vi tillbaka i Sthlm och Sonny är hos pappa och vi ska packa ihop de sista i huset här och sen börjar allvaret i Dalarna :-) väldigt spännande men samtidigt jobbigt och oroligt. Nu ligger jag i sängen och tittar på kommissarie späck då vi har flyttat hela vardagsrummet till Dalarna :-)

Har ni några nyårslöften? Inga här men på måndag ska jag börja yoga och köra ett litet träningspass hemma :-) berättar mer i morgon. Kosten måste också läggas om och 6 kilo ska bort! Så de känns som en bra start på 2014...

Puss å kram godingar =^.^=



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar