måndag 6 januari 2014

En ny början.

I dag packade vi bil och släp för att för första gången på riktigt åka hem till Dalarna från Stockholm.
Kan säga att de var med skräckblandade känslor jag satte mig i bilen i dag. De ska bli otroligt spännande men känns ändå jobbigt att lämna Sthlm på något sätt. 
Är rädd,modig,glad,ledsen,lugn,hispig och otroligt förväntansfull på samma gång :-) dom känslorna har jag aldrig haft  på en å samma gång men en gång ska väl vara den första ;-)
Gosarna är i alla fall glada över att vara här och myser på som aldrig förr. Och är mina hjärtan glada och nöjda då är jag nöjd! 
I morgon ska vi fixa klart Sonnys rum och åka och storhandla i Mora på Willys såklart ;-) ska även lämna tillbaka en grind jag köpte som var fel. Och på onsdag börjar skolan och jag är med första dagen, i alla fall i början :-)
Ska även kontakta Texas dagis så vi får börja skola in.
Men nu är de natt på Enroths Castle.
Har satt ihop ett liter träningspass till mig själv och ska dra igång yogan. Även dom hemska matvanor man lagt till under jul ska bort och 6 kilo ska försvinna från lilla mys kropp ;-) 
Puss å kram godingar =^.^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar