torsdag 23 augusti 2012

Våran dag.

Den började ju i morse kl sju. Väcka Sonny å byta blöja på lilleman :-)
Frukost till båda mina prinsar och sen klädde vi på oss.

Vädret var inte så tilltalande i dag heller så de blev bilen även i dag till skolan.
I dag ville Sonny inte gå till skolan alls utan ville vara hemma med oss å set skulle inte bli nå bra i den nya skolan. :-( jobbigt som mamma att höra men han skuttade in i klassrummet i alla fall å de första han säger när jag hämtar honom är att han vill tillbaka i morgon å att han inte vill gå hem :-) hihi de går fort i vändningarna, undra vem han är lik ;-)

Väl hemma så fick jag i mig lite frukost å Texas å jag myste i soffan en stund tills de var dax för han att äta igen,
Han somnade å jag tvättade å städade gosens rum å donade på i resten ab huset ;-)
Vid halv ett tog vi vagnen å gick ner till skolan för att hämta storebror som lyckligt körde vagnen hela vägen hem.
Middagen i dag bestod av kasselergryta med champinjoner å pasta. Sååå gott.
Texas passade på att inviga brorsan gamla gunga medans jag lagade mat å han gjorde som Sonny han somnade i den ;-)
Vid sju kom min lillebror :-) han ska till Madde i helgen å behövde en bil så magnumen får ut å lufta sig lite.
Han fick mat å kaffe å de var sååå mys att ha honom här även om de bara var två timmar.
Lilleman badade å fick lite mat å somnade å jag hoppade in i duschen å nu ska vi sova..
Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar