lördag 11 augusti 2012

1 dag kvar till BF.

Jaha..

Då är de bara 1 dag kvar till beräknad bebisdag =) I går var de ungefär 45 min mellan värkarna och i dag är de ca 20 min men värkarna är inte så kraftiga så de återstår väl att se när lilla Texas behagar komma =)

I dag vaknade jag av att gosen kom å väckte mig å vad jag har saknat honom när han varit med mormor å morfar en vecka.
Han hade saknat hundis väldigt mycke som äntligen låg hemma i sängen i går när vi kom hem.
 Det blev ju jättesent i går då vi inte åkte från Gävlebro förän kl 8 typ. Vi åkte från stan vid fyra i går em men eftersom idioterna har stängt av hela jävla E4 norrut för att laga den utan att dom har gjort ett jävla dugg =( så var all trafik norrut omdragen till gamla E4 genom Uppsala....
Det tog ca 1 timme att åka igenom Uppsala!!!!!
Hasse pratade med sin kompis som bor i Tierp och den har tydligen varit avstängd hela veckan och ska vara de i 3 veckor. Men när vi åkte hem så har dom inte ens börjat utan bara stängt av =( Bra planering....
Nu blir de en dusch och sen på med fejset och möta denna soliga lördag på bästa sätt. Förhoppningsvis slutar den på förlossningsavdelningen på Huddinge sjukhus och två lyckliga nyblivna föräldrar ;)

Puss o Kram..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar