måndag 6 augusti 2012

Våra dagar på olika håll.

I morse var de frukost tidigt eftersom jag inte sover så överdrivit mycke :-)
Så de blev frukost framför datorn å lite mysläsning av lite bloggar, var länge sen jag hade den tiden så de var mys.
Efter frukost så donade jag lite å sen blev de en promenad runt vika med bara mig å min musik ganska skönt dock är man ju inte i sin bästa form direkt ;-) men de var skönt men ingen Texas :-(
Gosen har de bra i Bergsjö hos mormor å morfar :-) i dag skulle dom gå ner å titta på bocken i gränsfors han var på turné så dom gick på yxmuseet i stället å sen har han haft chockadbollsätartävling mot morfar å han vann ;-)
De värmer så i mitt mammahjärta när gosen är där för jag vet att han trivs så bra med mormor å morfar.
Sen är ju brorsan å Maddis hemma å Maddis hund ozzy är också där så de går nog ingen nöd på lilla gubben.

Dock blir man lite bortkommen utan gosen hemma, vi är ju lixom alltid tillsammans han å ja :-)
Nu har jag duschat å slappar lite på soffan å väntar på gubben.
Kycklinggryta med ris blir de till middag i dag å sen blir de Wallander i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar