måndag 6 augusti 2012

V.40

Jaha sista veckan av graviditeten då.
I dag är de 6 dagar kvar till beräknat bf å nu gör man ju inget annat än väntar å väntar....
Jag sover fortfarande inte mycke på nätterna utan lite på kvällen å typ mellan 5-8 på morgonen.
Har varit ute å promenerat nu i tre dagar i rad men inte kommer de någon unge för de :-(
Vill bara att han ska komma ut nu så vi får mysa.
Gosen åkte till mormor å morfar i går då de skulle ju passa super om de satte igång nu när man har barnvakt :-)
Har tid hos bm på torsdag men då hoppas jag att vi är hemma å myser med bebis.
Vill verkligen inte ligga kvar på bb utan bara in å göra de jag ska å sen hem. Med Sonny skulle jag ligga 72 tim sa som men jag tjatade hem mig efter ett dygn :-)
Texas rör sig väldigt mycke så jag tror inte att de är någon jättestor kille som kommer ;-)
Har värkar till å från men de avtar alltid så han trivs väl bra där inne :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar