måndag 13 augusti 2012

Em/Kvällen.

Det händer inte mer i magen än vad de gjorde på dagen i dag =(
Har fortfarande värkar men de håller sig runt 20 min mellan. Mitt humör är dock inte på topp och jag är sjukt trött i hela kroppen.
Efter att jag å gosen tittat på film så gick han ut å lekte en sväng å sen kom han in och la lite pärlplatta och tittade tv.
Jag började med mat som i dag blev kycklinggryta med curry och ris till. Gjorde en till mig å en till mina pojkar som inte vill ha stark mat =)

Efter maten så bakade jag å gosens hans favorit pepparkaksskopror =) trots att det är mitt i sommaren så älskar både han å jag dom. Å de luktar så gott när man bakar dom. Han var jätteduktig å i morgonbitti blir de provsmak då dom står och torkar en timme och han har redan somnat.

Vad som händer i morgon återstår att se =)

Puss o Kram..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar