torsdag 9 augusti 2012

Sjukhuset.

Jag hade ju tid hos bm kl 13 i dag å när jag kommer in där så är det åter igen en ny bm då min andra gått på sem. Har bytt 3 gånger sen jag srev in mig.
Upp på britsen å sjukt högt blodtryck =( 130/100 inte bra och Texas hjärtljud låg för högt också så de blev ju akut in till Huddinge sjukhus =(
Mötte upp älsklingen som följde me.

Väl inne så satte dom en sån där mätargrej på magen å Texas låg fortfarande för högt men mitt blodtryck hade sjunkit lite så de var ju bra. Inget i urinet så ingen havandeskapsförgiftning i alla fall.
Dom ville göra om mätningen på förlossningen så vi fick vänta en timme å göra om samma sak igen och medans så kom blodproverna tillbaka och de var bra.
Texas sjönk till de normala men mitt blodtryck är fortfarande inte riktigt bra 130/85. Men alla andra prover var bra så vi fick åka hem =)
Ska till bm å kolla blodtrycket på mån om de inte kommit någon bebis å fortsätter de att ligga runt där så sätter dom igång mig i V.41.
Tyckte ju att dom har kunnat göra de i dag men icke då =) inte förän man gått över tiden.

Så nu är jag hemma igen å hoppas på att de sätter igång i natt för de sa hon även på förslossningen att högt blodtryck kan också vara ett tecken på att de är på väg att starta. Har lite känningar och ilningar men inget allvarligt än så länge men kvällen är ite slut än. Jag vill verkligen ha en bebis NU!!!!!

Hem å vila var de sista dom sa!!!
Hur tänkte dom då jag som gör allt för att ungen ska komma ut =)
Men nu ska jag i alla fall ta mig en skön varm dusch å sen ska jag mysa ner mig i soffan med lite te å vänta på Hawaii Five =)
Trevlig Torsdagkväll alla underbara goa människor.

Puss o Kram..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar