fredag 17 februari 2012

Vårkänslor och bubblor.

Man får lixom vårkänslor när de är sol och klarblå himmel ute :-) även fast de bara är 17 feb så känner man att de är på rätt väg.
Snart är de slut på den här dagen å jag ska hem å mysa med mannen i mitt liv. Gosen är hos pappa så ingen gos hemma i kväll :-(
Men men de kanske kommer snö och då kommer han hem :-) å då har jag lovat att vi ska se mästerkatten på heron i morgon.
Men i kväll blir de lite god mat och mys med gubben.
Vet inte om de är för tidigt men jag känner hela tiden som små bubblor i magen =) Kan man känna något så här tidigt tro? går in i v 16 på lördag.

2 kommentarer:

  1. Vecka 16 tror jag att jag kände mitt första "bubbel", som en lite sprattlande gulfisk nästan. Så det är mkt möjligt! =)Mysigt!

    SvaraRadera
  2. Ja de känns nästan som de är en liten fisk där inne =)
    Supermys längtar tills Hasse kan känna också..

    SvaraRadera