onsdag 15 februari 2012

Lite nytt..

Känner att jag inte har så mycke att ha på mig just nu... Inte för att jag är gravid utan förmodligen för att de mesta i garderoben är redan använt 100 ggr =)
Jag älskar leggings från Pieces och har både färgade och jeansfärgade. Mina svarta gick sönder för ett tag sen å nu har jag beställt nya från www.nelly.com.
Jag har fortfarande stl S/M och hoppas på att jag har de ett tag till ;) dom kan man ju vika ner under magen så de ska nog gå ett tag till så länge man inte lägger på en massa där bak för då får dom vänta i garderoben tills bebis kommit ut =)
Köpte ett par svarta och ett par bruna 179 kr/ st vilket är ett riktigt kap för dom är såååå sjukt sköna att ha på sig.


Sen hittade jag en supersnygg topp som även går att ha med lite mage =)
Hade velat ha den i orange men de var slut så de fick bli gul.

Naturligtvis behöver fröken Roos ett par nya skor också =) hihihi å de ska hon få minsann.
Väntar nog lite tills jag tar ut dom i alla fall tills lite snö har försvunnit.
Det är alltid lika kul att handla på www.nelly.com för dom har bra produkter till bra pris.
De var en evighet sen jag köpte något nytt till mig själv så jag känner mig väldigt lycklig i dag =)
Det blir mest till gosen och nu lite till den blivande gosen också =)
Ha en underbar dag alla mysiga gos människor där ute.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar