onsdag 22 februari 2012

Börja shoppa..

Det är drygt 24 v kvar till lille gosen beräknas titta ut till oss men ändå vill man lixom börja shoppa redan nu =)
När jag väntade Sonny så handlade vi nog mycke sista tiden av graviditeten men nu ve man ju lixom vad man behöver å då kan de ju lätt bli lite till också bara för att =)
Jag vet inte varför men de känns som de är en liten pojke där inne så de blir lätt små blåa söta saker som faller en i smaken =) Jag vill kolla på UL men Hasse vill inte så jag får väl hålla mig till neutrala saker när jag shoppar då.. =)
Var in på www.babyshop.se å hittade till både den stora gosen å grodan i magen.
Hittade bland annat ett flecce set från Didriksson till Sonny till våren, jag bara älskar deras kläder å han har haft Didriksson året runt sen han var liten å de kommer fortsätta med lillgosen också =)
Supersöta filtar å nappar till grodan.
Lägg till bildtext











2 kommentarer:

  1. Undrar om det blir något kvar att köpa till nya gosen för mormor och morfar???? hi hi. Kramen till er, Mamma.

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha ja de kan man undra mormor =) Det finn säkert något som mormor hinner före mamma med =)
    Kram mamma från oss <3

    SvaraRadera