fredag 24 februari 2012

Fredag...

Äntligen!!!
Är de fredag å min gos kommer hem i dag =)
Jobbar in lunchen i dag så kl 15 åker jag å hämtar gosen på skolan å sen drar vi till Willys för att handla inför helgen och den kommande veckan.
I kväll blir de tacos hemma på höjden.
Bara en massa go mat,popcorn å film blir de i kväll å en hel del mys också.

I morgon kanske vi drar till Strömma för att kolla in deras outlett och kanske gör några fynd. Skulle behöva lite nya filtar,kuddar å ett nytt överkast till våran säng.
Mysigt när helgen bara får vara och man tar den som den kommer,inte en massa måsten och full planerad.

På måndag fyller ju min gos 7 år så de blir nog lite bullbakning i helgen också,tänkte även göra blåa maränger till mammas göra hjärta.
Sen på söndagkväll gör jag nog tårtan när han somnat.
Inhandla present också ska jag ju göra =) de blir nog en ny bur till kullebytta som han önskat sig å en sterio som han kan ha på sitt rum för att lyssna på sina sagor och musik.
Sen blir de ju alltid lite småprylar =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar