fredag 17 februari 2012

Vardagligt.

Mycke produkter använder man varje dag å jag har vissa som jag inte kan vara utan =)
Förra gången jag var gravid hade jag dille på avokado. Den här gången är de Valio vaniljyogurt med färska jordgubbar =) inte så lätt dock att få tag i saftiga jordgubbar mitt i vintern men vill man så går de =) spanska är dom bästa,smakar nästan som svenska på sommaren.
Kiwi är också en favorit just nu och naturligtvis blir de en kopp kusmi te varje kväll.
Sen fick jag ju hem mina Wen produkter i går och testade..
WOW!!! jag är såld kommer aldrig tvätta mitt hår i något annat än Wen =) bara efter en gång kände jag skillnad.
Andra produkter som ingår i min vardag är Pieces läppglans och proactiv ansiktsprodukter som jag använt i 1 1/2 år och min hud har aldrig varit så mjuk.
Eftersom jag har akrylnaglar så använder jag även nagelolja varje dag för att vårda mina små naglar =)
Tänk om man skulle behöva leva utan allt detta =O
Fy fy fy hemska tanke =) tur att man lever i en värld där man kan få ha sina små måsten =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar