måndag 20 februari 2012

Måndagmorgon..

Ny vecka,nya äventyr att ta tag i..
Bebis v 16 började i lördags och de börjar redan bli trångt där inne =O hur ska detta sluta..
Försökte se Wallander i går men de blir ju som de blir när man myser ner sig i soffan med älsklingen =) såg tills efter nyheterna kl 22 och sen kommer jag inte ihåg så mycke mera ;-)
Men mysigt är de att ligga i hans famn å bara mysa.

Kl 06:45 var de dags att börja denna måndag å de är ju inte kul alls att kliva upp då men man har ju lixom inget val direkt =) gosen vaknade stax efter 6 och var lika glad som i går att han sovit i sin säng hela natten. Lite morgonmys framför tv med frukost å dagen blir super.
Kokade kaffe till älsklingen som kom upp strax före 7 innan jag å gosen åkte till skolan.

Tror att jag ska inhandla lite kartonger i dag så jag kan börja packa inför flytten. Ska även försöka komma ihåg att hämta mitt paket från nelly som kommit. =)
Sen ska gubben få slinga mitt hår i kväll, mitt hår får lixom ingen struktur när de inte är blekt så de ska vi nog roa oss med i kväll =) spännande eller hur ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar