torsdag 16 februari 2012

Barnvagn.

Har börjat titta på barnvagn å jag vill ha en Cresent classic kombivagn.
Till Sonny köpte vi en Brio kombivagn men jag har tittat runt överallt å den som faller mig i smaken är just cresent =)
Kan inte riktigt bestämma färg men de är ju ett tag kvar så jag hinner nog ;) Den svart/orange är snygg men blir de en pojke vill jag nog ha svart/blå.
Har tittat lite på den gråa också som är snygg.
Den finns i alla fall på jollyroom.se för 4495 :- vilket känns som ett bra pris. När vi köpte vagn till gosen kostade den nästan 10000:- med alla tillbehör.
Var på Barnens hus för ett tag sen å hittade en supersnygg skötväska från Emmaljunga som jag blev förälskad i =)
Gillar ju mumin och de finns ju så mycke gulligt till vagnen.





2 kommentarer:

  1. En sån vagn har vi till Wilma och jag trivs jätte bra med den! Dessutom så tycker jag den är riktigt snygg i designen, lite sportig. Vi har tillhörande skötväska, men den där du har hitta var riktigt snygg! Ser ju ut som en "vanlig" väska, dock kanske inte lika skoj för en karl att ha med sig =P

    SvaraRadera
  2. Hej syster.
    Ja de är supersnygg och jag skulle vilja beställa en nu men de känns lite tidigt dock ;)
    Hasse får stå ut med att ha en sån väska dom gånger han ska ut på egen hand =)

    SvaraRadera