onsdag 8 februari 2012

Inredning..

Vi har ju köpt ett nytt hus =)
men de kommer mer info om de längre fram, vi har skrivit och allt är klart och vi beräknar att flytta i mars/april =) å vi längtar sååå mycke allihopa.

Där vi bor i dag finns inget matbord eftersom vi har typ ett barbord bara med barstolar, så i de nya huset måste de köpas matbord med stolar och de är ju sååå roligt att inreda ett nytt hem. De underbara är att de är en nystart för både mig å Hasse <3 något nytt vi bygger tillsammans med våran familj.

Jag har varit helt inne på Indomöblerna från Mio i köket men har nu kommit på att jag vill nog ha rottingstolar med ett rustikt rejält bort till.
Känns som den röda tråden i huset kommer luta mer åt den romantiska stilen shabby chic vilket är supermys. De bästa är min underbara sambos inställning till allt... Insidan bestämmer du älskling =) kan de bli bättre.. =) hihihi








3 kommentarer:

  1. såå klart insidan e din, tomten å bilarna tillhör ju mig älskling, ja har handlat tacos till midda;) Love you :)

    SvaraRadera
  2. Nämen, vad skoj. =)Grattis får man då säga. Jag skulle ALDRIG få inreda i shabby chic här hemma, Sebastian tycker det är alldeles för "flickig" stil, och jag tycker ju det är såå fint. Snyft.

    SvaraRadera
  3. Ja de är sååå fint å jag har ju en man som inser att bara man låter sin kvinna styra så blir allt super =) hihihi..
    Du å Wilam får komma hem till oss sen då å njuta av den "flickiga stilen" ;)

    SvaraRadera