onsdag 1 februari 2012

Bebis..

Ja nu  kan jag inte hålla mig längre :-) jag å min underbara Hasse ska ha bebis som beräknas komma till oss i början av aug.. Jag är i v 13 nu och de känns underbart att vänta barn igen.
Var lite orolig över hur Sonny skulle ta de men han är jätteglad över att bli storebror :-) å han vill känna å lyssna på magen hela tiden.
Den 16 mars ska vi på ultraljud och då vill han följa med mammas gos..
Magen är mycke större nu än när jag gick med Sonny då syntes de inget förän v 20 typ. Min farmor är ju tvilling så den tanken har ju snurrat mer än en gång kan jag säga :-) de räcker så bra med en bebis..
Jag har mått jätteilla och har under en period levt på apelsinjuice :-) aptiten är sådär och de är lite jobbigt jag är hungrig men får i mig väldigt lite.
Förra v var jag på inskrivning hos barnmorskan och tog prover och sånt.
Tiden går väldigt sakta och de känns som en evighet tills vårat lilla mirakel kommer till oss..
Jag har sparat dom minsta bebiskläderna från Sonny men allt är ju lixom blått :-) jag vill ha en pojke till å Hasse vill ha en tjej. Spännande..
De är ju lite svårt att låta bli att handla när man är ute på lunch när man går förbi något sött så de har fått följt med en hel del hem redan :-)
Man får väl hålla sig till neutrala kläder i alla fall tills vi vet vad den minsta lilla gosen är för något :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar